05.06.2022

Judoka’s Nintai terug op de mat

Volop stralende gezichten en enthousiaste leden in de dojo van judovereniging Nintai in Raamsdonksveer.

Vorige week werd er nog een bootcamp georganiseerd voor de jeugdleden van judovereniging Nintai, omdat binnen sporten vanwege de coronamaatregelen niet mogelijk was. Dit was erg gezellig, iedereen deed enthousiast mee, maar judo is de sport die onze leden het liefste doen.
Zaterdag mocht de dojo eindelijk weer open. Iedereen was blij om elkaar te zien en vooral om weer samen te kunnen judoën op de judomat.
Harde worpen en stevige houdgrepen, ze waren het nog niet verleerd.

De komende tijd gaan onze judoka’s hard trainen en zodra de coronamaatregelen het toestaan, gaan ze weer deelnemen aan verschillende wedstrijden en toernooien. Het hajimé is een onderlinge wedstrijd met bevriende verenigingen uit de regio, waarmee onze leden kennis maken met het doen van wedstrijden. Ook gaan we meerdere JBN toernooien bezoeken met zowel onze beginnende als gevorderde leden.

Bij interesse in judo, mag je tijdens onze lessen altijd een kijkje komen nemen in de dojo. Neem hiervoor contact op via de website.

Foto2 26-01-2022.jpgFoto1 26-01-2022.jpg

Admin - 21:45 @ De Langstraat | Een opmerking toevoegen

Opmerking toevoegen

Fill out the form below to add your own comments

Om geautomatiseerde spam zoveel mogelijk te beperken, is deze functie beveiligd met een captcha.