06.06.2022

Ouder - Kind judo groot succes

Een extra gezellige training bij judovereniging Nintai met papa’s, mama’s, broertjes en zusjes. Ook de paashaas was erbij.

Zaterdag was het Ouder-Kind judo en konden onze judoka’s hun papa’s, mama’s , broertjes en zusjes meenemen op de mat om samen met hen de training te volgen. Na de warming-up leerde iedereen kort hoe je moet vallen, vervolgens werden er verschillende houdgreeptechnieken geoefend en kon iedereen een gezellig potje judoën.
De judoka’s vonden het fantastisch om het op te nemen tegen degene die ze hadden meegebracht en ze te laten ervaren wat judo voor sport is.
We zagen opperste concentratie, maar vooral ook héél veel lachende gezichten op de mat.
In de kantine was de paashaas te vinden met een mandje vol lekkers. De kinderen konden paaseieren zoeken en aan de tafel konden ze een paasei knutselen. Samen met de papa’s en mama’s werden er hele mooie knutselwerken gemaakt, die daarna mee naar huis konden.

Als je geïnteresseerd bent in judo, dan mag je tijdens onze lessen altijd een kijkje komen nemen in de dojo. Neem hiervoor contact op via de website.

Ouder-kind groep 1 18-04-2022.jpgOuder-kind groep 2 18-04-2022.jpgOuder-kind judo 18-04-2022.jpg

Admin - 09:54 @ De Langstraat | Een opmerking toevoegen