31.07.2022

JV Nintai huldigt jubilaris

Op zaterdag 16 Juli zijn de onderlinge wedstrijden gehouden bij judovereniging Nintai.
Om 13.00 uur verzamelden de judoka’s zich op de mat. Nadat iedereen aan de rand van de tatami zat werd eerst stil gestaan bij het jubileum van Sensei Klaas Bakker. Hij heeft zich 40 jaar ingezet voor de judovereniging, zowel op bestuurlijk als organisatorisch gebied en natuurlijk niet te vergeten: zijn inzet op de mat als trainer. Tevens heeft hij velen enthousiast gemaakt om de opleiding als judoleraar of scheidsrechter te volgen en beoordelen.
Tot slot zijn er door zijn trainingen vele tientallen mensen opgeleid tot zwarte band, eerste Dan en hoger. Klaas examineert bij de Dan-graden JBN ZN en heeft meerdere keren een bestuursfunctie vervuld. Het is onmogelijk om alles te benoemen van alles wat hij voor Nintai en de judosport gedaan heeft.
Er werd hem een cadeau aangeboden om stil te staan bij zijn actieve Nintai-verleden, ze hopen nog een lange tijd te mogen genieten van alles wat hij voor de club doet.

Na de huldiging werden de judoka’s ingedeeld in teams en wat is er hard gestreden, met mooie wedstrijden. Een compliment voor de aanwezige judoka’s.
Moe, maar voldaan werd deze mooie judomiddag rond 16.00 uur afgesloten.
Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage.

trainer-klaas-bakker-261x300.jpg