02.06.2023

Tweede onderlinge wedstrijden Judovereniging Nintai succesvol

Rode koppies, opperste concentratie, sportiviteit en gezelligheid waren afgelopen Zaterdagmiddag te vinden in onze dojo aan de Meidoornstraat in Raamsdonksveer.

Op zaterdag 27 Mei werden bij Judovereniging Nintai de tweede onderlinge wedstrijden van dit seizoen gehouden. Dit is een toernooi voor onze eigen leden, waarbij gezelligheid en ‘het leren partijtjes draaien’ voorop staan. Alle leden kunnen hieraan meedoen.

Veel ouders, opa’ en oma’s, broers en zussen kwamen naar de wedstrijden kijken, waardoor het een gezellige drukte was op de tribunes en in de kantine.

De deelnemende judoka’s werden in vier verschillende teams ingedeeld. Hierna gingen deze teams onder de namen Donderende Dino’s, Stoere Stieren, Baldadige Beren en Toffe Tijgers met elkaar de strijd aan. Iedere judoka kwam tegenover gelijkwaardige tegenstanders te staan, waardoor er spannende en strijdlustige partijen te zien waren.
Wat heeft het publiek genoten!
Na minimaal drie partijen gejudood te hebben werden de judoka’s beloont met een welverdiende oorkonde en een sticker van onze vereniging.

Vol trots keerden alle judoka’s terug naar huis.

We willen iedereen bedanken voor de hulp! Degene die de banden hebben geknoopt, de klokkers en schrijvers achter de wedstrijdtafel, de teamleiders, de scheidsrechters en de mensen die achter de bar stonden om iedereen te voorzien van een drankje en iets lekkers. Met elkaar hebben we deze onderlinge wedstrijden tot een groot succes gemaakt!

De volgende onderlinge wedstrijden staan gepland op zaterdag 1 Juli. Noteer deze datum alvast in jullie agenda. Graag tot dan!

OW2-1 2023.jpgOW2-2.jpgOW2-3.jpg

Admin - 16:50 @ De Langstraat | Een opmerking toevoegen

Opmerking toevoegen

Fill out the form below to add your own comments

Om geautomatiseerde spam zoveel mogelijk te beperken, is deze functie beveiligd met een captcha.