18.04.2024

Judovereniging Nintai zet jubilarissen in het zonnetje

Tijdens de Algemene Leden Vergadering op 27 maart jl. mochten we, naast het vergaderen over de club, onze jubilarissen in het zonnetje zetten. Als eerste hebben we Marcel Heesters mogen feliciteren met zijn 60-jarig jubileum. Charlotte en Michelle vierden hun 12½ jarig jubileum en Frank zijn 40-jarig jubileum.

Onze vereniging bestaat dit jaar 60 jaar en hoe bijzonder is het, dat de oprichter dan ook zijn 60-jarig jubileum mag vieren! Marcel Heesters lag aan de grondslag van onze vereniging en was zelf jarenlang bestuurslid. Hij was zelf ook actief op de judomat en behaalde daarnaast verschillende licenties als scheidsrechter. Sinds 1978 is hij erelid van onze vereniging.

Marcel Heesters begon in 1958 met judo, trainde twee keer per week en behaalde in één jaar zijn groene band. Tien jaar later behaalde hij zijn zwarte band en in 1981 kon hij zich 2e Dan noemen. Na zijn afscheid van de actieve wedstrijdsport bleef hij op allerlei andere vlakken nog zeer actief voor de judosport.
Hij maakte deel uit van het nationale korps scheidsrechters, waar slechts zo’n 30 scheidsrechters toe behoorden en maakte zijn 25-jarig jubileum als scheidsrechter mee.

De judosport, maar vooral de ervaringen bij Judovereniging Nintai, hebben Marcel vele uren van in- en ontspanning gegeven. Hij was tot een aantal jaren geleden in de gelegenheid, om op een aangepast niveau, deel te nemen aan de oefeningen. Het was voor hem een begrip geworden om bij de juiste manier van trainen, een geestelijk en lichamelijk evenwicht te vinden, zodat hij deze opvoedende sport kon blijven uitvoeren.

Michelle en Charlotte zijn allebei 12½ jaar lid van onze vereniging. Michelle begon als meisje van 5 jaar, heeft vele wedstrijden gejudood en traint nog steeds twee keer per week in onze dojo.
Charlotte is als trainster veel in onze dojo te vinden en een bekend gezicht voor alle leden.

Frank mag zijn 40-jarig jubileum vieren. Hij is sinds 2004 erelid. Frank is niet meer actief op de mat, maar is betrokken bij onze vereniging.

Wij willen al onze jubilarissen nogmaals feliciteren!

Marcel Heesters 60 jaar jubileum.jpgJubilarissen 2024.jpg

Admin - 19:19 @ De Langstraat | Een opmerking toevoegen

Vooortaan geen rondslingerende schoenen of slippers meer in de dojo!

Dankzij Nouwens Interieur B.V. is onze dojo voortaan een stuk meer opgeruimd.
Zij hebben voor ons schoenenkasten op maat gemaakt en deze aan aan gesponsord.
Onwijs bedankt! We zijn er héél blij mee!

Nouwens Interieur b.vjpgSchoenenkast1.jpgSchoenenkast2.jpg

Admin - 19:13 @ Nieuwtjes | Een opmerking toevoegen