Lid worden

Na de laatste proefles ontvang je van de docent een inschrijfformulier voor het lidmaatschap met hierbij een SEPA formulier en een AVG toestemmingsformulier. Dit formulier is hieronder ook te downloaden. Deze kun je ingevuld afgeven aan de Sensei of in de brievenbus stoppen.

Inschrijfformulier lidmaatschap
Inschrijfformulier lidmaatschap.pdf (517.41KB)
Inschrijfformulier lidmaatschap
Inschrijfformulier lidmaatschap.pdf (517.41KB)

Judopak

Mocht je lid worden, dan is het mogelijk om via de vereniging een judopak aan te schaffen.
Judopakken zijn verkrijgbaar in hele lengte maten, voor de wedstrijdpakken zijn ook halve maten op aanvraag leverbaar.
Voor de juiste maat is het makkelijkst om de lichaamslengte in centimeters te nemen en deze naar boven af te ronden. Dus als je zelf 136 cm groot bent is het een maat 140 die je nodig hebt.

Let op: Als je het pak na het wassen in de droger wilt stoppen krimpt het normaal met ca. 5 cm, dus pak maat 140 wordt maat 135. Wanneer je 180 cm of langer bent kies je de maat die bij je lengte past.