07.10.2024

Judoka’s Nintai knallen tijdens JBN-toernooi

Na veel trainen stonden een aantal van onze judoka’s afgelopen weekend op de judomat in Dordrecht. Spannend, maar ook leuk om te laten zien wat je kunt.
Zondag 29 september stond er voor een aantal judoka’s van Judovereniging Nintai het JBN-toernooi in Dordrecht op het programma. Katì en Robin mochten de dag beginnen en wisten diverse partijen overtuigend te winnen.
Aan het einde van de ochtend was het aan Seth om in de zware -15 categorie te laten zien wat hij in zijn mars heeft. Hij kon prima zijn mannetje staan en wist twee partijen te winnen!
Na de lunch waren de mini’s aan de beurt. Met wat gezonde zenuwen stonden de stoere judoka’s op de mat en wisten ze mooie technieken te laten zien.
Trots op onze judoka’s kijken we uit naar de volgende wedstrijd.

JBN Dordrecht2.jpgJBN Dordrecht1.jpg

Opmerking toevoegen

Fill out the form below to add your own comments

Om geautomatiseerde spam zoveel mogelijk te beperken, is deze functie beveiligd met een captcha.